1e dag San Francisco naar Carmel - Reisverslag uit Carmel Valley Village, Verenigde Staten van NIMAJA Neut - WaarBenJij.nu 1e dag San Francisco naar Carmel - Reisverslag uit Carmel Valley Village, Verenigde Staten van NIMAJA Neut - WaarBenJij.nu

1e dag San Francisco naar Carmel

Door: marjan

Blijf op de hoogte en volg NIMAJA

27 Juni 2015 | Verenigde Staten, Carmel Valley Village

Vandaag onze hut voor de komende 3 weken opgehaald en ingericht. 1e pitstop : de outlet van Tommy Hilfiger, de kledingvoorraad moet nodig worden aangevuld :))
Daarna verder naar Monterey, een mooi plaatsje aan de Pacific Ocean. Vanaf fisherman's warf zagen we zeeleeuwen en zeeotters zwemmen. Nice!
De camping in Carmel ligt mooi in de groene heuvels met herten als huisdieren. Morgen verder langs de kust naar Oceano

NIMAJA

We gaan 3 weken met een camper door het (wilde)westen van Amerika rijden. Kamperen o.a. aan Malibu Beach, Grand Canyon, Monument Valley en Lake Isabella. De helicoptervlucht is geboekt, de wandelschoenen zijn ingelopen dus het is tijd om te gaan!

Actief sinds 24 Juni 2015