Universal Studio's - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van NIMAJA Neut - WaarBenJij.nu Universal Studio's - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van NIMAJA Neut - WaarBenJij.nu

Universal Studio's

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg NIMAJA

30 Juni 2015 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Vanaf de camping naar de Universal Studio is helemaal niet zover maar het verkeer werkt niet mee, we doen er 2 uur over :( wat een chaos.
We gaan eerst de studio tour doen, met een treintje langs opname studio's en nagebouwde straatjes en pleinen herkenbaar uit diverse films. Over de filmset van King Kong, Jurassic park en een ingestorte metro. Mooie visual effects en je komt ogen te kort. We zien Jaws en een neergestort vliegtuig op een woonwijk. Jammer genoeg is de wachtrij te lang om nog een keer mee te gaan. We doen een aantal attracties waarbij de wachttijden oplopen tot ruim een uur, maar ze zijn het waard. Vooral Jurassic Park is leuk die eindigt in een waterval wat wel lekker is want het is bloedheet. Aan het eind bekijken we nog de water world show met acteurs, een good and a bad guy en een hoop stunts en vuur.
De terugreis naar de camping gaat voorspoedig en we eten in de schemering met uitzicht op zee:)
Morgen eerst naar Hollywood en de walk of fame, daarna rijden we verder naar Needles.

• 01 Juli 2015 - 20:33

Peter:

Hey Neutjes, dat ziet er nu algoed uit !

NIMAJA

We gaan 3 weken met een camper door het (wilde)westen van Amerika rijden. Kamperen o.a. aan Malibu Beach, Grand Canyon, Monument Valley en Lake Isabella. De helicoptervlucht is geboekt, de wandelschoenen zijn ingelopen dus het is tijd om te gaan!

Actief sinds 24 Juni 2015