Hollywood - Reisverslag uit Needles, Verenigde Staten van NIMAJA Neut - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Needles, Verenigde Staten van NIMAJA Neut - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg NIMAJA

01 Juli 2015 | Verenigde Staten, Needles

We ontbijten met uitzicht op zee en voor we vertrekken gaan we eerst nog even pootje baden in de Pacific. Via Sunset blvd en Beverly Hills rijden we naar Hollywood. We hebben geluk, op de Walk of Fame wordt net een nieuwe ster gelegd door Paul Rudd. Hij speelt in de nieuwe film Ant-Man die deze week hier in El Capitan in premiere gaat. Er is o.a. een speech door Michael Douglas himself! Het is er loeidruk maar we kunnen het goed zien. De rest van de speeches laten we gaan en we lopen door over de Walk of Fame. Er liggen inmiddels ruim 2500 sterren, zelfs Nick en Simon liggen er ??? We nemen nog een kijkje bij het Chinese Theater en het Dolby theater waar jaarlijks de Oscars worden uitgereikt.
Begin van de middag verlaten we Los Angeles op weg naar Needles. Het is een lange rit door de Mojave Desert, struiken en rotsen dat is het wel.
Net voor het donker wordt rijden we de camping op die aan de Route 66 ligt. Na het lekkere weer aan de kust is dit ff anders, het is hier heet!Morgen rijden we Arizona binnen op weg naar Sedona.

• 02 Juli 2015 - 18:19

Marijke:

Leuk om wat meer te lezen. Veel plezier!

NIMAJA

We gaan 3 weken met een camper door het (wilde)westen van Amerika rijden. Kamperen o.a. aan Malibu Beach, Grand Canyon, Monument Valley en Lake Isabella. De helicoptervlucht is geboekt, de wandelschoenen zijn ingelopen dus het is tijd om te gaan!

Actief sinds 24 Juni 2015