Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van NIMAJA Neut - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van NIMAJA Neut - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg NIMAJA

04 Juli 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Na een dagje rondtoeren in Sedona en omgeving barst er 's-avonds een onweersbui los. Wel verfrissend!
De volgende dag vertrekken we vroeg naar de Grand Canyon. De rit er naar toe is niet bijzonder maar als we het 1e uitzichtpunt bereiken zien we een enorme diepe canyon, schitterend! We lopen een stukje en pakken dan een shuttle bus. We stoppen diverse keren om rond te kijken. Even snel wat eten en de camper op de camping zetten. Daarna weer naar de rim gelopen voor de sunset. Prachtig en indrukwekkend.
Van de 4th july merken we hier weining, in het amphi theater is er nog
een optreden met natuurlijk het volkslied. Echt swingen doet het niet. Morgen wacht ons de helicoptervlucht :)

NIMAJA

We gaan 3 weken met een camper door het (wilde)westen van Amerika rijden. Kamperen o.a. aan Malibu Beach, Grand Canyon, Monument Valley en Lake Isabella. De helicoptervlucht is geboekt, de wandelschoenen zijn ingelopen dus het is tijd om te gaan!

Actief sinds 24 Juni 2015